Home » , , , » fantazi sex hikayeleri

fantazi sex hikayeleri

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
mrb benim ismim hakan 18 yaşşında 1.70 boyunda yakışıklı bi erkeim size sinemle olan hikayemi anlatıcam sinem kısa saçlı büyük göüslü çokta büyük bi götü olmasada güzel bi götü olan hoş bi kızdı o benden 1 yaş küçüktü aslında çok fazla takılmazdım ancak bi arkadaşımdan bakire olmadığını duydum bende biraz atak bi sinsan olduğumdan sinemle takılmaya başladım sinemin bide dilara die bi arkadaşı vardı onun zaten orospu olduğunu iyi biliodum neyse işte ben bunlarla takılmaya başladım hemen hemen butun gun beraber gezioduk sabahtan akşama kadar beraberdik aşaı yukarı hergün dahada yakınlaşıorduk her yakınlaştığımız gündede dahada açık seçik konusuoduk bigün bana hiç bi kızla yatıp yatmadığı mı sordu bende yattım falan dedim halbuki palavraydı aa kimle falan die sordu falan işte anlattım birazını sen yaptın mı hiç die sorunca dilara hemen atladı yaptı tabi dedi ve kahkahayı bastı sinemde ne sölüosun pislik falan dedi dileğe sorada bana kimseye söleme dedi bende tmm ayıpsın falan dedim ve ben böylece onu sikmeyi kafaya koydum aslında dilara sikmek daha kolay ama sinemde inanılmaz fizik vardı neyse işte ben artık ayrılırken her öüşüp sarıldığımızdan hafiften götüne falan eliodum hiç sesi çıkmıodu bigün gel napalım dedik deişiklik olsun bize gidelim dediler bende tamam ama yarında bize gideriz o zmn dedim ve zar zor kandırdım otobüse bindik gidioruz otobüste çok kalabalıktı tıklık tıklık olduğu için sürekli dipdibe gittik bende dilarayı arkama senimi önüme aldım dilara habire arkadan ittirip sineme sürtmemi sağlıodu sinemde hiç ses çıkarmıodu sineme sürte sürte onların evine gittik evde kimse yoktu odalrında çıktık oturduk sinemle dilarada kısa ama mini olmayan etekler vardı sinemin odasında otururken sürekli bana frikik veriolardı tam zamanı dedim sineme nasıl sikiştiğini sorup devamını getirip 2sinide sikecektim sinem tam olayı anlatmaya başlamıştıki annesi eve geldi be konu uçtu gitti sonra ayrıldık evime gittik sabah gene buluştuk eve gidicektik bu sefer dilara yoktu sevgilisiyle buluşacağı için gelmemişti neyse eve gittik odama geçtim sinem bu heralde dünkü konudan sonra onu sikeceimi anlamıştıki mini bi etek giymişti odama geçtik sineme gene o olayı sordum ve sikiştiği çokcuktan pek memnun kalmadığını sikinin çok ufak olduğunu söledi
ve sonra sıra sende sen anlat bakalım dedi bende bi iki bişi alattım ve vay o kızın yerinde olmayı isterdim dedi bende elimi bacağına attım ve neden yerinde olmuyorsun dedim ve dudaklarına yapıştım çok iyi öpüşüordu vede çok hızlıydı ben elimle bacağını okşarken o direk elini sikime atmıştı ve pantolonumun üstünden benimkini sıvazlıodu bende etekten elimi amına doğru daldırdım ve amını parmaklamaya başladım sonrada ayağa kalkıp sikimi çıkardım 15 cmlik siki görünce gözleri fal taşı gibi açıldı ve ağzına aldı çok güzel yalıodu biraz yalattıktan sonra boşalcak gibi oldum hemen çekmecemden bi geciktirici alıp sürdüm vede prezervatifi taktım ardından bacaklarını açıp yalamaya başladım aradada parmaklıodum yaladıkça zevke gelior bende dahada hızlanıordum artık sonra hadi artık sik beni dedi ve nasıl yapalım die sordum dedi oda ben domalıcam deyip domaldı o güzel götüne bi şaplak attım ve yavaşça girdim birden inledi her sokuşumda daha az inliordu ama ben daha çok inlemesini istiodum ve giderek hızlanıodum birden saçlarından çektim ve dibine kadar soktum birden bire çaığlığı bastı ve kendini geri çekti ve ve bu kadar yeter kucağına oturucam dedi ve yatağa uzandım ardından sikimin üstüne oturup zıplamaya başladı o zıplıyor bende göüslerini yalıorum sonra dahada üstüme yatıp zıplamaya başladı bende elimi göt deline sokup dahada zevke gelmesini sağlıodum artık dayanıcak gücüm kalmadı kucağımdan alıp yatağa yatırdım ve ardından prezervatifimi çıkardım sikimi ağzına dayadım boşalıcaımı sölememiştim o yalarken birden ağzından çıkartık suratına boşaldım neye uğradığını şaşırdı ama çok hoşuna gitti arından yatağa atıp sarılıp uyuduk fantazi sex hikayeleri
Bu Filmi Paylaş :

2 yorum:

  1. POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS
    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar dul bayanlar yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR  0541 504 39 29  TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  2. 05412502963 olgun erkeğim arayın
    sewişerek sikişelim

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Link and Search

 
Support : Türkçe | ek iş | hobi | MLM
Copyright © 2013. 3GP Paylaşım - All Rights Reserved
3GP Paylaşım 3GP film Blogger Evde İş
powered by HemsuT