Home » , , , , » baldızı banyoda fena sıktım

baldızı banyoda fena sıktım

Sex hikayeleri sitesine hoş geldiniz.Sitemizde birbirinden harika gerçek sek hikayelerini okuyabilirsiniz.Her kategoride kaliteli sex hikaye okumak için bizim adresimize bekleriz.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.
ben sercan sizlere gecen sene Türkiye de,izinde yasadigim macerayi yazmak istiyorum.Izine gittigimizde,akrabalarimizi dolasip,her yerde itiraz üzerine bir kac gün misafir kaliyorduk.Gelmemize bir kac gün kala,baldizim bizi davet etti ve godecegimiz gün,kocasi bizi Havalimanina götürecekti.Yani anliyacaginiz,geriye kalan 3 günümüzü baldizimda gecirecektik.Kocasi calistigi icin,ben sabahtan aksama kadar karim ve baldizimla yanliz kaliyordum.Son günümüzde,karim biraz alis veris yapmak icin disari cikti ve ben baldizimla yanliz kaldik.Hava cok sicak oldugu icin,ben bir dus almak icin banyoya girdim ve kapiyida kilitlemedim.Zaten baldizimla bir gizlimiz,saklimiz yok cünkü bildiginiz gibi onunlada sikistim ama bu yaz tatilinde firsat bulamamistim.Hicte onu sikmek aklimda yoktu zaten.

Neyse ben banyoya girdim ve dus almaya basladim.Bir kac dakika sonra baldizim,sanki kari kocaymisiz gibi,kucaginda camasirlarla iceri girdi ve Camasirmakinasina camasirlari doldurmaya baslad! i.Ben biraz cekindim ama is isten gecmisti,zaten birbirimizi ciplak olarak görmüstük ve ben dusuma devam ettim.Camasirlari makinaya attiktan sonra,dusun hemen yaninda olan klozetin kapaginin üstüne oturdu ve benimle dertlesmeye balsladi.Ben hem yikaniyor hemde onunla sohbet ediyordum.Beni dus alirken seyretmesi cok hosuma gitti,ve birden benim ufaklik büyümeye basladi.Bunu gören baldizim, "Ooo eniste,seninki uyaniyor galiba" "Ne yapsin zavalli,kac gündür ablan bana vermiyor,ufak bir rüzgarda ayaklaniyor namussuz"dedigimde bana güldü ve elini sikime dogru uzatti. "istersen caresine bakayim,ne dersin?Hem seni bu vaziyette birakmak günahtir" deyip,benim sikimi eline alip oksamaya basladi.Ben bundan cok zevk aliyordum ve ona dogrz dönüp,sikimi onun hizasina getirdimki,daha rahat 31 ceksin diye.Sikim baldizimin elinde kazik gibi olmustu ve neredeyse patliyacaktim. "Dur,yavas yap,yoksa eline bosalicam"dedim "Sikine sahip ol,elime bosalma,senin tadini unuttum ve bugün tekrar almak istiyorum"dedi ve sikimi elinle agzina dogru götürüp icine aldi.Yavas yavas yaliyordu ve gelmemem icin kisa ara veriyor ve sonra tekrar emiyordu.Orospu,bir sene icinde kocasindan bayagi birseyler ögrenmisti.Birden agzindan cikardi,ayagi kalkti.

Üzerinde yaz oldugu icin ince basma bir etegi vardi.Arkasini bana dönerek etegini kaldirdi ve o güzel götünü bana dogru cevirdi.Ben hala küvetin icinde,o ise küvetin önünde bana götünü sergiliyordu. "Hadi eniste,senin sikin bosalmadan bir kac sefer bana gecir,cok istiyorum sikini,hangi delikten giris yapmak istiyorsan yap,yeterki icime gir"dedi.Ben bunu duyunca hemen elleirimle kicini bana dogru cektim ve sikimi amina yerlestirdim.Ben ciril ciplak,baldiz giyinik ve saadece etegi yukari cekilmis halde sikisiyorduk.Zaten ben bosalmak üzereydim,bir kac amina vurduktan sonra, "Hadi sikimi simdi agzina al ve tadina bak bakalim"diyerek,sikimi amindan cikardim.Baldiz bana dogru döndü,öne dogru eyilerek sikimi agzinin derinliklerine aldi ve emmeye basladi. Hem emiyor ve ehmde o güzel siyah zeytin gözlerinle bana bakiyordu.Ben saclarindan tutup baldizimi agzindan sikmeye basladim.

Cok gecmeden,sikim tam girtlagina dayanmis sekilde agzina bosaldim ve hic gözünü benim gözümden ayirmadan,yutmaya basladi.Bir kac zamandir sikismedigim icin,bayagi sperma toplanmisti tasaklarimda,sanki bosaldikca bosaliyordum baldizimda hic itiraz etmeden ve agzinin kenarindan bir damla cikarmadan,zevkle yutuyordu.Zaten beni mahveden bakislariydi.Erkekler bilr nasil bir zevk oldugunu.Hem yutuyor hemde hic gözünü kirpmadan gözlerimin icine bakiyordu.Bosalmam bittikten sonra,yavas yavas agzindan cikardi ve sikimi güzelcene yalayip temizledi. "Eniste,seni cok özlemisim ve bir dahaki sikisimizi dört gözle bekliyecegim"diyerek,spermli agzina agzima dayadi ve uzun bir öpücük kondurdu
baldızı banyoda fena sıktım
Bu Filmi Paylaş :

4 yorum:

  1. Yragimsertdamarli0542.607.43.55 yragim tam25cm irisert damarlı kalın sert kocaman şapkalı kafası var hade mutsuz evli bekar dul bayanlar arayın tanışalım sıcak sohbet edelim evli çiftler arayabilir ama sadece ciddi olanlar arasın.TERCİHİM ŞANLIURFADAN MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLARDAN TELF slm.ben şanlırfadan murat yragimtam25cm irisert damarlı kalın kendine güvenen evli mutsuz.evli doyumsuz.evli kaçamak seven.bekar.dul.evli çiftler.heyecan zevk mutluluk isteyen doyumsuz bayanlar arayın tanışalım.NOT:İDALIYIM BENİMLE SEKS YAPAN 25CM LİK ALETİMİ İÇİNE ALAN BAYAN HAYATI BOYUNCA İLK DEFA KADINLIĞINI BAYAN OLDUĞUNU BÜTÜN RUHUYLA... İLİĞİNDE ZEVKİ ŞEHVETİ HİSSEDECEK VE ADETA İLİĞİNE KADAR DEFALARCA ART ARDA BOŞALACAK.SEKSTEN ASLA BIKMAM YORULMAM SAATLERCE DEFALARCA ART ARDA YAPSAM YORULMAM BIKMAM YABİ HANIMLAR ANLAYACAĞINIZ DOYUMSUZ BİR ERKEĞİM KADINA KADINLIĞINI HİSSETTİRECEK YAŞATTIRACAK BİR ERKEĞİM.TERCİHİM ŞANLIURFA.GAZİANTEP.MARAŞ.ADIYAMAN VE ÇEVRE İLLER İLÇELER.VE İSTANBUL ANKARA İZMİR YADA HERHANGİ BİR İLDENDE OLABİLİR YETERKİ DÜRÜSTLÜK GÜVEN OLSUN. AMA LÜTFEN SADECE CİDDİ BAYANLAR ARASIN 2 DAKA SANAL ZEVK İÇİN ARAYIP SONRADA ARAMAYACAKSAN HİÇ ARAMA ASLINDA BİR SIRDAŞ İSTİYORUM..Sanal sohbet etmeyi seven gizli konuşmaktan hoşlanan sır saklamasını bilen,içindeki fantazileri paylaşmak isteyen arzulu istekli hanımlar evli bekar farketmez isteklerinizi mesajlarınızı bekliyorum...(gizlilik ve güven esastır) SKAYPE ADRESİM romantik_gemici@hotmail.com 05426074355 NOT: KESİNLİKLE GAYLAR PASİFLER ARAMASIN.ÖNEMLİ NOT: LÜTFEN SADECE TEK SEFERLİKTE OLSA GERÇEKTEN DUYGULARI AÇ SEKSTE AÇ ZEVKTE AÇ VE BUNU GERÇEKTEN YAŞAMAK BU ZEVKİN TADINA VARMAK İSTEYEN İÇİNDEKİ ZEVKİ YEŞERMEK İSTEYEN SEKS DOYMAK KADIN OLDUĞUNU HİSSETMEK İSTEYEN CİDDİ LÜTFEN BUNU GERÇEKTEN İSTEYEN CİDDİ BAYANLAR ARASIN EVLİ MUTSUZ DUL BEKAR BAYANLAR ARASIN.MACERACILAR ARAMASIN.GÜVEN ŞART.05426074355
    LÜTFEN ISRARLA BELİRTİYORUM LÜTFEN SADECE ŞANLIURFA VE ÇEVRE YAKIN İLLERDEN İLÇELERDEN BAYANLARIN ARAMASINI İSTİYORUM LÜTFEN SADECE ŞANLIURFA VE ÇEVRE İLLERDEN GÜVENİLİR DÜRÜST CİDDİ GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN BAYANLARIN ARASIN SADECE ŞANLIURFADAN BAYANLAR ARASIN GİZLİLİK ŞARTIMDIR ŞANLIURFA SADECE. 05426074355

    YanıtlaSil
  2. POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS
    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar dul bayanlar yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR  0541 504 39 29  TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  3. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil
  4. 05412502963
    ewli çiftler tek bayanlar arayın
    sewişerek sikişelim
    olgun erkek

    YanıtlaSil

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Link and Search

 
Support : Türkçe | ek iş | hobi | MLM
Copyright © 2013. 3GP Paylaşım - All Rights Reserved
3GP Paylaşım 3GP film Blogger Evde İş
powered by HemsuT